“Als allrounders in IT zijn wij bedreven in het hele proces van advies en ontwerp tot en met implementatie en beheer. “


Werken in de Cloud met Office 365

Werken in de Cloud is niet meer weg te denken tegenwoordig. Microsoft Office 365 is de online versie van het bekende Office-pakket, bestaande uit Word, Excel en PowerPoint. In plaats van de software installeren op uw computer, werkt u nu met Office toepassingen die gedownload zijn vanuit de Cloud. Office 365 is niet alleen een cloudservice, het heeft ook nog meer aanvullende functionaliteiten. Met Office 365 werkt u veel efficiënter en heeft u altijd en overal toegang tot e-mail, Office documenten, agenda’s, vergaderingen en contacten. Via een tablet of smartphone werken was nog nooit zo makkelijk. Bestanden kunnen gemakkelijk worden gedeeld met iedereen of juist met een bepaald aantal personen binnen de organisatie.

Bel: 088 0119999Contactformulier

Uw online werkplek in Roosendaal, Breda of welke plaats dan ook? Kies voor Office 365

Het mooiste van Office365 is dat uw werknemers geheel werkplek onafhankelijk worden. Random Solutions helpt u met de volledige migratie naar Office 365 en helpen u gebruik te maken van nieuwe features. Tijdens de migratie geven wij u uitgebreid uitleg en advies over uw nieuwe online werkplek. Wanneer de migratie voltooid is, onderhouden wij graag de online werkplek van uw bedrijf. Hierbij houden wij u op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen van Office 365. Per jaar komen er zeer regelmatig nieuwe functies uit, welke wellicht interessant voor uw organisatie zijn. Random Solutions staat u ook graag te woord voor al uw vragen via onze helpdesk.

Dankzij Office 365 heeft u een goed functionerende online werkplek. Dit wil zeggen dat u documenten niet meer op en neer hoeft te mailen, maar u wisselt de informatie uit via SharePoint. Dit is een online platform voor informatie-uitwisseling waarin u gemakkelijk kunt samenwerken. Stel dat u een gezamenlijk project heeft; dan kunt u in Sharepoint een site aanmaken waar alle documenten worden bewaard. Het is ook zichtbaar wie voor het laatst aan welk document heeft gewerkt.

Nog meer voordelen van Office 365

  • Geen grote investering dankzij eenvoudige implementatie
  • Afname in abonnementsvorm waardoor er geen onverwachte kosten zijn
  • Veel ruimte in de Cloud voor het opslaan van data
  • Gebruikersaccounts voeg je gemakkelijk toe
  • Keuze uit diverse pakketten die aansluiten bij uw wensen

Microsoft Office 365 bestaat uit een aantal standaardpakketten. Welke variant het beste is voor uw bedrijfssituatie, kunnen we u pas adviseren na een persoonlijk gesprek. Zo kunt u de beschikking hebben over:

  • Office Pro Plus
  • Office WebApps
  • SharePoint Online
  • Microsoft Exchange
  • OneDrive for Business
  • Skype for Business
  • Skydrive Pro
  • Lync Online

Hulp nodig bij de migratie van uw huidige systeem naar Office 365? Wij staan voor u klaar!

Bent u overtuigd dat uw bedrijf over moet naar Office 365? Random Solutions komt graag bij u langs om uw wensen te inventariseren. Wij zijn gevestigd in Breda, maar reizen regelmatig naar Roosendaal, Tilburg, Gorinchem, Oosterhout, Etten Leur en Dordrecht om onze klanten te bezoeken. Wij zijn niet alleen actief in Noord-Brabant, voor een kennismakingsgesprek rijden wij ook graag naar Zuid-Holland.



IT Inkoop Services

Waar u heel veel tijd aan kwijt kunt zijn is het inkopen van hard- en software tegen de beste condities. Daar hebben wij een oplossing voor. Met onze inkoop services zorgen wij ervoor dat u op het juiste moment kunt beschikken over gewenste hard- en software. Maar ook op het gebied van bijvoorbeeld internet verbindingen, telefonie- en printercontracten kunnen wij ondersteunen, waarbij we een open calculatie hanteren.

 

Meer weten?

Ben u benieuwd hoe onze oplossingen u het ondernemen gemakkelijker kunnen maken?

Neem contact met ons op

Bel of mail ons gerust voor een afspraak. De koffie staat voor u klaar!

contact